Menunjukkan catatan yang berlabel KehamilanPapar semua
Pregnancy Honeymoon di Cameron Highland

Assalamualaikum w.b.t [Maaf! Ini entri panjang] Setiap orang ada kisah pengalaman mengandungkan anak pertama. Semestinya buah hati yang menjadi dambaan setiap insan yang hidup berpasangan kerana anak adalah pengika…

Baju Tidur Nursing yang Selesa dari MAMAWAY

Jika anda menyukai Disney, anda akan menyukai set peragaan inspirasi Disney Mickey Mouse yang dipeebuat daripada fabrik yang lembut dan berlengan panjang ini. Baju tidur nursing yang sesuai dipakai oleh wanita, tak kira …

Pengalaman Bersalin di Pusat Bersalin Barakah, Bandar Puteri, Klang

Assalamualaikum w.b.t Salam Jumaat penuh keberkatan, seperti yang dijanjikan Bie nak kongsikan pula Pengalaman Bersalin - Part 2 untuk anak ke-2 pula. Nanti dah masuk anak ke-3, kita buat part 3 pula ye. Hehehe. Amin, Insyaa…

Pengalaman Bersalin di Hospital Daerah Kota Tinggi

Alhamdulilah, Bie dah selamat melahirkan cahaya mata perempuan ZN yang ke-2 pada 11/1/2017 bersamaan 12 Jamadilakhir 1438H.  Tak sangka tarikh lahirnya sama dengan Siti Nurhaliza. hehe.. Bie bersalin kali ni pada usia kandungan 3…

Cara Cetus Natural Labor atau Natural Induce Mengikut Pengalaman Peribadi

Assalamualaikum w.b.t Dup.dap.dup.dap Itu je perasaan yang Bie rasakan sekarang ni. Entah kenapa jadi lupa rasa sakit bersalin anak pertama dulu. Yang ke-2 ni? Hanya doa yang Bie dapat panjatkan semoga semuanya dipermudahk…

Tips Berpuasa Ketika Hamil

Assalamualaikum W.B.T Ahlan Wasahlan Ya Marhaban, Ya Ramadhan. Alhamdulilah, Bila masuk bulan Ramadhan je, Tetiba Bie dan semua orang boleh cakap arab. Hehehe Magic kan. Alhamdulilah, tak sangka dah masuk hari ke-3 …

Tanda-tanda Awal Kehamilan yang Pelik

Bila berkahwin, semestinya kita megimpikan anak kan? Untuk perempuan yang tidak ada langsung pengalaman macam Bie masa baru mula-mula mengandung dulu. Sememangnya buntu dengan segala macam soalan. Puaslah dok menggoogle sana sini…

Tips Set Sendiri Keperluan Berpantang

Dup.Dap.Dup.Dap dalam hati ni Allah je yang tahu betapa berdebarnya rasa hati Bie nak menunggu kelahiran cahaya mata pertama ni Mengalahkan menghitung hari nak tamatkan zaman anak dara je hehehehe.. kali ni debarannya lebih…