Menunjukkan catatan yang berlabel FesyenPapar semua
Tudung Raya 2019 adalah Pencilbie Scarves

Tup tap, tup tap dah masuk fasa ke-3 iaitu fasa terakhir dalam bulan Ramadan 1440H bagi tahun 2019 ni. Baju raya dah beli, tapi masih pening nak cari tudung yang matching dengan baju tu.  Arrrggghhhhh stress kan!?   Jangan S…

DIY T-shirt Sendiri

Assalamualaikum w.b.t Jeng.jeng.jeng. Nah! Bie nak kongsikan dengan semua cara-cara nak buat T-shirt sendiri tanpa perlu pergi ke kedai untuk menempahnya. Kalau kita tempah dalam skala yang kecil (maksudnya jumlah yang kurang …

3 Tips Pilih Blouse Muslimah Mengikut Penampilan Diri

Assalamualaikum w.b.t Tinggal berapa hari je lagi, 2016 bakal menjengah kita semua. Hari-hari terakhir bekerja di tahun 2015 membuatkan Bie menjengah seketika ke dalam almari Bie ni. Semua baju untuk pergi kerja dah lama d…

Baju Pengantin dan Proses Pembuatannya

Selepas merewang menghabiskan duit beli segala material  untuk busana perkahwinan,  kini tiba masanya segala pelan dan perancangan dilaksanakan ceewaah.. macam nak buat projek pembangunan pulak ye hehe.. FYI, Semua bus…