Blog Cik Epal Dipadam??? | Kelmarin, Kak Bie nak cari resepi ayam goreng pandan yang pernah dipopularkan oleh Blogger Cik Epal di blog beliau. Masalahnya, Kak Bie gagal masuk dalam blog beliau. Seolah-olah blog tersebut telah di remove.


Alahai, siapa pulak yang remove blog cikepal06.blogspot.com ni??

Korang nampak benda yang sama jugak tak? Tolong tengokkan juga! Manalah tahu, mata kak Bie yang silap ni?

Adakah blog beliau telah digodam oleh orang yang tak bertanggungjawab? Sebagai seorang yang begelar blogger. Blog ni ibarat kita punya nyawa tau! Boleh dikatakan semua hasil penulisan yang dianggap mahakarya tu tersimpan dalam tu. 

Gambar dalam handphone kalau terpadam pun kita menangis kot. Kalaulah betul digodam. Kak Bie pun tatau nak cakap apa.

Pesanan buat diri sendiri dan korang semua. Berhati-hati k.

Hatres ada dimana-mana.




2 Ulasan

  1. bertahun2 dia blogging, kalau hilang sedihnyaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju tu, yelah.. sebagai blogger. itulah nyawa kita kan? Mustahil dia tak rasa apa-apa kehilangan blog tu. Sama-sama kita jaga blog kita k. Amin,,

      Padam

Terima kasih kerana sudi bertandang ke biemohd.com. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx